菜單

23.11.17

הברק ממזרח-למען מי על האדם לחיות

הברק ממזרח-למען מי על האדם לחיות

"לא היה ברור לי למען מי על האדם לחיות.
עכשיו קיבלתי תשובה לזאת."
נהגתי לחיות רק למען עצמי, מחפש רק מעמד ותהילה.
תפילות לאלוהים מלאות מילים יפות, אך דבקות בדרכי שלי בחיים האמיתיים.
אמונה המבוססת על עתיד וגורל, אין לי כל אמת או מציאות.
טקסי פולחן וכללים, תוחמים את אמונתי. נותרתי רק עם ריקנות.
משלא הצלחתי לחיות חיי אנוש, אינני ראוי לאהבתו של אלוהים כלפיי.

ליבי התעורר עכשיו, אומר לי שעליי להשיב אהבה לאלוהים.
אני שונא את עצמי, כי הייתי חסר מצפון, מורד באלוהים ושובר את ליבו.
מעולם לא דאגתי לליבו של אלוהים, מעולם לא היה איכפת לי מדבריו.
ללא מצפון, בלי כל היגיון, איך אוכל להיחשב לאדם?
משפטו של אלוהים גורם לי להבין, הושחתתי עמוקות על-ידי השטן.
רוע, העולם הזה מלא מלכודות. על המאמין לבחור באמת.
הו אלוהים יקר, אתה כה אוהב אותי, עושה ככל יכולתך להושיע אותי.
אזכור את מה שעשית למעני! לעולם לא אשכח.
לדאוג ללבו של אלוהים, זהו כל רצוני. אני נחוש לעסוק באמת.
אכלה את עצמי כדי לתת לאלוהים, אקריב את עצמי כדי לגמול לו על אהבתו.
אקריב את עצמי כדי לגמול לו על אהבתו.

מתוך "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"

כנסיית האל הכול יכול נוצרה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול – ישוע האדון ששב – המשיח של אחרית הימים, וגם תחת שיפוטו וייסורו הצודקים. הכנסייה כוללת את כול אלו שמקבלים באמת ובתמים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, אשר דבר האל כובש ומושיע אותם. את הכנסייה ייסד אך ורק האל הכול יכול, באופן אישי. הוא מנהיג ורועה את הכנסייה באופן אישי - אף אדם לא ייסד את הכנסייה. זוהי עובדה שבה מכירים כל האנשים הנבחרים בכנסיית האל הכול יכול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה